✎WELCOME TO MY BLOG PAGE , AND THANKS FOR COMING , GUYS. DO FOLLOW ME , GORGEOUS/HANDSOME ! LEAVE YOUR COMMENT , PLEASE ! THANK YOU ! ◕‿◕

Thursday, January 10, 2013

new mission in my life.. InsyaAllah !

New mission ! what ?? more serious in my action ! kurangkan mainII , kurangkan bergurau dengan orang , kurangkan sakitkan hati orang , kurangkan lagi bercakap ( even aku ni memang tak banyak cakap pong ) . Bukan aku memberontak bagai . Tapi aku ni tak pernah nak serious kot.. Time marah betul je baru aku serius . Susah lah kalau gitu.. Tapi bila dah terjadi cam semalam , aku baru sedar. Alhamdulillah DIA tegur aku.. kalau tak maybe aku lagi menyakitkan hati die.. Even aku sedih ditegur ,, i make it as a positive advise to make me be more matured than yesterday ! InsyaAllah ~


can i still smile like this ??


No comments:

Post a Comment