✎WELCOME TO MY BLOG PAGE , AND THANKS FOR COMING , GUYS. DO FOLLOW ME , GORGEOUS/HANDSOME ! LEAVE YOUR COMMENT , PLEASE ! THANK YOU ! ◕‿◕

Saturday, January 5, 2013

2013 !

2013 ! new year ! new me ! wonder 18 doe.. haha.. esok no id boleh dibeli.. but,, aku dalam dilema nak amik course ape nanti.. aduhai.. ni paling tak suke.. disebabkan dah lame giler2 aku tak update blog ni.. banyak doe citer.. tapi tak seme mampu aku cerite.. haa ! first sekali.. pasal mamat sorang ni ! die cool,, baik ,, hansem dan sebagainye.. die tuh ,, kalau dah bagi ceramah ,, kerang aku dengor .. haha ! die kawan kepada kawan aku.. aku baru berjinak2 rapat ngan die.. maybe hell become my BFF ! haha ! bigfoot tuh name die SHEIKH MUHAMMAD HAZIM ! susah nak jumpa manusia macam die tuh ! muke die seakan pak sepupu aku.. cume die tuh hangus sikit .. oppss.. jangan marah yea sheikh ! ok lah.. see you soon ! XD

No comments:

Post a Comment