✎WELCOME TO MY BLOG PAGE , AND THANKS FOR COMING , GUYS. DO FOLLOW ME , GORGEOUS/HANDSOME ! LEAVE YOUR COMMENT , PLEASE ! THANK YOU ! ◕‿◕

Friday, October 14, 2011

love3

cinta..
peliknya cinta dan uniknya cinta..
pernahkah korang rase perasaan mcm tu?
pernahkan?

yup!! tu yg aku turut rase dan alami..
kerana peliknya cinta
aku menerima dia..
kenape mcm tu??
♥ kerana dia sgt istimewa tuk aku..
♥ kerana dia sentiasa menjaga hati aku..
♥ kerana dia memilih aku bkn kerna paras rupaku tetapi hatiku..
♥ kerana dia aku tertawa & bhenti menangis..
♥ kerana dia...aku merasakan keunikan cinta.
♥terima kasih CINTA♥

mcm ne plak ngn korang sumer??
kenape menerima dia??
tnpa sebab? tnpa alasan?
de gak di antara korang terima dia kerana..
sebab terluka ngn sikap org yg kamu syg..
lalu berpaling kepada dia.
btolkan pe yg aku katakan ni?

tapi..
kalau betol kamu syg kn dia..
kenape perlu melakukan sedemikian rupa??
kenape tak berjuang tuk mendapatkan org yg kamu syg?
kerana terluka kamu menerima dia..
bolehkah itu dikatakan peliknya cinta..??

pernah tak korang terfikir..
kerana menerima dia..
mungkin de pihak yg lain akan terluka??
mungkin korang tak pernah terfikirkan??

"awk..awk.."
"kenapa awk menerima dia?"
lalu si dia menjawab..
"sy terima dia kerana dia syg sy lbh dr sy syg dia"
tp..
mcm ne awk tau yg dia syg awk lbh?
mungkin de lg seseorang yg syg awk lbh dr dia syg awk..
tak pernah ke awk terfikir?
mcm ne plak perasaan dia awk?
kejamnya cinta kn awk??

kesiannya dia..
menangis kerana org yg dipuja kini dimiliki org lain..
kerana dia menerima org lain!!
jgn la menangis syg..
dia xlyk tuk syg tangisi..
kenape perlu menangis tuk dia?
sedangkan dia bergembira dgn pilihan hatinya...
mungkin Allah akn temukan jodoh yg jauh lbh baik tuk syg nnt..
Insya'allah..
jangan menangis lg..
begitulah cinta..
membuatkn kita tak pndai menilai..

pelbagai sebab dan alasan..
kenapa kita memilih dia menjadia raja/permaisuri dlm ati kitakan??

when u accept him/her..
pliz dont break their heart.. ♥

No comments:

Post a Comment